tiistaina, lokakuuta 21, 2008

Jos Kirjolintu oli sellainen perinteinen, kansallisromanttinen juttu niin tämä seuraava puikoilla oleileva on sitten jotain ihan muuta. En oikein osaa luonnehtia. Olisikohan kummallinen oikea sana?

Tuottaa lievää suurempaa tuskaa nähdä tänä ihanaisena, liehuvana. Vähän mietityttää tuleeko tästä pikkasen liian Erikoinen. Se selviää kunhan vielä teen hihat. Kuvassa on siis etukappaleet yhdistettynä takakappaleeseen. Olkasaumat ovat vielä auki.

Olen hankkinut matskuja huopajuttuja varten. Kirppareilta roudasin neuleita, tärväsin ne pesukoneessa huovaksi ja osaa vielä keittelin myrkkyliemissä. Sitten olen neulonut jämälangoista palasia jotka pistän koneeseen pyörimään. Yksi valmis palanen majaili mytyssä köökin pöydän kulmalla. Minulle tuli siitä mieleen erään japanilaisfirman langat.

Niin ja teille kaikille Kirjolinnusta kivoja sanoja sanoneille:

9 kommenttia:

  1. Minulla taisi tuo sinun ihana kirjolintu jäädä kokonaan kommentoimatta, mutta kommentoin nyt:
    Se on mielettömän kaunis...ja ihan minun(kin) värinen:o)
    Mielenkiintoiselta näyttää tuo nytkin puikoilla oleva...olet ahkera!

    Ja kiitos kommentistasi blogissani äskettäin. Juuri tuollaista terveen järjen ääntä tarvitsinkin, heti piristyin;o)

    VastaaPoista
  2. iinu: terveen järjen ääni, krääh, mutta pääasia että vähän pisti tolpilleen :) niin ja kiitos Kirjolinnusta

    VastaaPoista
  3. Mitenkäs minultakin jäi huomaamatta tuo edellinen postaus, siispä sanon näin jälkijunassa:I H A N A N E U LE

    Eikö vaan olekkin neulominen palkitsevaa juuri tuollaisten neuleiden ansiosta. Voin kuvitella miten tyytyväinen sinäkin olet ja syystä. Onnittelut :)

    VastaaPoista
  4. Minä oon vähän niinku ootellu tuota Erikoista. Ku tekis mieli, mutta en tiiä osaisko sitä käyttää.

    VastaaPoista
  5. annikainen: eihän sitä kaikkea aina huomaa :) kiitos

    amelie: mä olen nyt kaksi iltaa asetellut tuota Erikoista päälle, kattonut ohjeen kuvaa ja asetellut taas uudemman kerran. on se nyt yhtä helvettiä kun pitää katoa ohjeesta miten joku vaate puetaan päälle...aargh. hyvä siitä kuitenkin tulee, tuleehan?

    VastaaPoista
  6. Erikoinen näyttää mielenkiintoiselta (ja tuon pukeutusmiskommentin jälkeen myös kuulostaa erikoiselta), jään odottamaan millainen siitä tulee (hyvä varmasti!).

    Huomasin kyllä ihanan kirjolintusi jo aiemmin, mutta en näköjään kommentoinut vaikka piti. Se on todella todella kaunis, ja vielä upeammaksi sen tekee se, että se on omista langoista tehty. Vau!

    VastaaPoista
  7. Tuo kirjolintu on kyllä kaunis. Ohje kelpais ainakin mulle. Luulenpa että bongasin sinut tänään lounasaikaan Isokadulla. Tien toisella puolella viiletti ihan sinun näköinen nainen.

    VastaaPoista
  8. Anonyymi14.31

    Moikka

    Pitää kyllä kommentoida, että hieno on. Itse olen tehnyt samoja kuvioita krjoneulepaitaan joitakin vuosia sitten, ohje oli vanhasta SK:sta. Jos suinkin saan kamerani kuntoon ja saan aloitetuksi bloggauksen, esittelen kasvivärjätyistä langoista tehdyn paitani sitten blogin kuvituksessa jossain vaiheessa. Mutta: kirjolintusi on ihan ihana!

    Terveisin

    Lankamari

    VastaaPoista
  9. colibredreams: pahus vaan kun lanka taitaa loppua kesken. pitää säveltää jottain että Erikoinen valmistuisi

    hemuli: musta tuntuu edelleen hassulta että mua voi bongata!

    lankamari: mä olen napsinut nuot kukat ja linnut jostain ikivanhasta Novitasta jossa oli eestiläisiä sukkia, säärystimiä ja lapasia.

    VastaaPoista