maanantaina, toukokuuta 19, 2008

Työkaveri oli vahingossa tilannut Japanin Amazonista kaksi samaa kirjaa. Hyvä juttu minulle, joka olin heti lähetin käytyä kärkkymässä paketin sisältöä. En ole utelias, vain sangen kiinnostunut. Kirja lähti sitten minun matkaani. Kiitos N! Tilaahan jatkossakin kaksin kappalein.

Kotona kirjaa tutki myös herra LaadunTarkkailijana tunnettu henkilö.


Ilmeisesti hyväksi totesi.

Kirjassa on hauskoja, yksinkertaisuudessaan hurmaavia kirjontamalleja. Japanilaiseen kässäkirjatyyliin uskollisena kuvat ovat hyvin kauniita, seesteisiä lähestulkoon minimalistisia. Täysiä vastakohtia omaan lähes kaaostilassa olevaan elämään.

Tähän samaan fiilikseen sopii hyvin muutama viikko sitten Colourmartilta kotiutunut värjämätön raakasilkkilanka. On taas turkasen ohutta ja haisee pahalle, mutta se tuntu, se tuntu! Kunhan keksin tälle täydellisen mallin niin väri tulee vaihtumaan. Muhun ei tämmösen likaisen valkoiset oikein iske.


7 kommenttia:

  1. Oi miksi, miksi en ostanut tuota pöllöbodyä silloin kun niitä tuli myyntiin! Oli mukamas liian-aikaista-ostaa-vauvanvaatteita..

    VastaaPoista
  2. Tiinav: tuo pöllöbody on tosiaan vekkuli. Alkaa jo tosin olla vähän pieni. Lindexillä on ollut kivoja retrokuosisia lastenvaatteita. Koot vain tuntuvat menevän äkkiä.

    VastaaPoista
  3. Ihania käsitöitä blogissasi, olen ensivisiitillä. Hauskat kuvat laaduntarkkailijasta, tutti ja kaikki :)Itse olen huono neuloja, mutta virkkaus on kivaa.

    VastaaPoista
  4. Voi itku, olen niin kaivannut sun päivityksiä ku blogilista ilmoittaa vaan että uusin posti olis joku vanha, enkä sitten ole klikannut ku viimeks marie-mekon kohdalla :D. Ihanii juttui, ja vähäks oon kade potkupyörästä!

    VastaaPoista
  5. echo: kiitos käynnistä, tulehan vastakin :) laaduntarkkailija on tiukka jäbä ja tutti on vielä tiukemmassa

    susanna: niin, se blogilista on vähän...huomenna pitäisi uudemman kerran hoitaa työmatkat potkiksella. saas nähdä miten kuollut sitten taas olen!

    VastaaPoista
  6. Minuakin houkuttaisi tilata jokunen ulkolainen neulekirja, sukista ajattelin aloittaa. Tosin pelkään sen johtavan siihen, että järjelliseksi lyhentynyt to do -lista venyisi taas liiaksi.

    Tsemppiä pyöräilyyn :)

    VastaaPoista
  7. tiina: jos to do lista on järjellinen kantsii se heti muuttaa järettömäksi :) potkuttelu on rankkaa, tänä aamuna ähelsin sillä taas töihin. kankku kipeä.

    VastaaPoista