torstaina, elokuuta 10, 2006


Hei vaan kaikki! Olen Elmeri-olio ja ikää minulla on n. 16 viikoa. Vielä olenkin aika pieni olio, mutta olio kuitenkin. Täällä minä köllöttelen äitini navan alla pienessä yksiössäni, jossa vielä on ihan mukavasti tilaa. Myöhemminhän tämä yksiö muuttuu aika epämukavan pieneksi, samalla kun äitini alkaa erehdyttävästi muistuttaa virtahevon syönyttä norsua.

Sen verran olen äitiini saanut vipinää, että se on selaillut vanhaa Novitan Juniori-lehteä ja vähän Phildaria. Syntymäpäivääni juhlitaan tammikuun loppupuolella - riippuen miten yksiössäni viihdyn - joten tulen tarvitsemaan erinäisiä lämmittäviä vaatekappaleita.


Ja jos oikein olen käsittänyt niin ulkopuolisessa maailmassa minua odottaa myös äänekäs pikkupoika, jota jo nyt huolestuttaa osaanko leikkiä Hot Wheels-autoilla. Mitähän nekin lienevät? (Voi kuule, SE selviää sinulle pian. - äiti)


Tässä sitä siis kasvetaan ja heitellään välillä kuperkeikkaa. Katsotaan mitä äiti saa neulottua. Sen verran fiksu se on ja yhdestä kersasta sen verran oppinut, että syntymän jälkeen ei niin vaan lössähdetä sohvalle puikkoja heiluttelemaan. Siitä minä ja isoveikka pidetään huolta!

20 kommenttia:

  1. onpas selkeä kuva ja onnea!

    VastaaPoista
  2. Onnittelut koko perheelle!

    VastaaPoista
  3. Onnea, onnea, onnea!! Vauvauutiset on aina IHANIA uutisia!!

    VastaaPoista
  4. ja lisä kommentti, tai oikeemmin kysymys: mistä sinä ostat Oulussa langat? olen tulossa visiitille Ouluun pikapuolin.

    VastaaPoista
  5. Lämpimät onnittelut koko perheelle!

    VastaaPoista
  6. Onnea!! Onpa todella hyvä kuva noille viikoille! Meidän on olleet kyllä ihan suttua, mut sit rv24 ollaan käyty 3D-ultrassa. Sieltä on videot ja valokuvat molemmista pienistä.

    VastaaPoista
  7. Onnea, ihania uutisia!

    VastaaPoista
  8. O N N E A oikein kovasti!!!

    VastaaPoista
  9. Onneksi olkoon! Upea kuva :-)

    VastaaPoista
  10. Kiitos kaikille onnittelijoille, onneakin tällä taipaleella tarvitaan!

    Lellu: Villiinassahan minä palkkapussini saan hupenemaan. Se sijaitsee Hallituskadulla, n. 200 metriä rautatieasemalta keskustaan päin. Kauppa on pieni mutta lattiasta kattoon täynnä. Täti on oikein kiltti ja ystävällinen eikä pakkomyy mitään.

    VastaaPoista
  11. Onnea ja mukavaa odotusta! Konttineulehuivista tulee aivan ihana! Mahtavat värit ja hyvä idea tuo lankavalinta!

    VastaaPoista
  12. Paljon onnea koko perheelle !

    VastaaPoista
  13. Hei onnea! Pienille on kiva neuloa, kun tulee nopeasti valmista.

    VastaaPoista
  14. Lämpimät onnittelut!

    VastaaPoista
  15. Onnea! Vauvauutisista tulee aina niin hyvälle mielelle!

    VastaaPoista