sunnuntaina, joulukuuta 12, 2010

3. adventti


Tässä blogissa on kyllä hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Johtunee siitä, että olen joutunut jonnekin pitkään työtunneliin. Ehkä vähän liioittelen jos sanon, että sinne ei ole aurinko pahemmin paistanut. Mutta en paljoa. Ja jos olen tunnelista vahingossa joskus ulos päässyt, niin ensimmäisenä ei ole ollut mielessä blogin päivittäminen. Vielä hetken jos sinnittelisi, ehkä se sitten edes vähän helpottaisi.

Jouluhommelit ovat ihan levällään. Itsenäisyyspäivänä sain kortit askarreltua. Se olikin ainoa askartelu joka ei mennyt paskarteluksi. Olen yrittänyt löytää pientä sisäistä askartelijaani, mutta ilmeisesti se on sitten niin pieni tai niin syvällä ettei sitä löydy. Jotkut tekee munakennosta kristallikruunun, minä saan kristallikruunusta munakennon. Ymmärtänette vertauksen.

Samaisena Itsenäisyyspäivänä lämmittelin suhdetta Aapramin kanssa. Raukkaparalla ole ollut yhtään leikkikaveria piiitkään aikaan. Tein kaverin aiemmin kehräämälleni säikeelle, ja nyt on vyyhdillinen vauvakameli-silkkiä. Tää on kyllä aikas ihanaista. Kuitu tuntui vauvan hiuksilta ja sellaista kamaa on vaan ilo kehrätä.

Olen myös pitkästä aikaa tilannut uusia kehruukuituja. Tulossa on angelinalla höystettyjä villalevyjä ja alpakkasilkkiä, muistaakseni. Hieman olen myös pohtinut jos tälle illalle vielä innostuisin kaivelemaan kätköistä sen ihanan tumman harmaan Shetlanninlampaan villan. Sen jos päästelisi ihan hengettömän ohkaiseksi?

Jos en innostu niin aina voin kiemurrella.


3 kommenttia:

  1. Voi miten herkullista lankaa, kristallikruunu sekä kiemurat. Kauniita kuvia ja jänskiä kortteja.

    VastaaPoista
  2. sirkkis: tuosta kamelisilkistä tuli kyllä aikas ihanaista. jottain semmoista mitä pitää saada kaulan ympärille

    VastaaPoista
  3. Ihania otoksia. Kehruu kiinnostaisi, mutta mihin se syksy meni kun en rukin kylkeen ole ehtinyt yhtään.

    VastaaPoista