sunnuntaina, elokuuta 29, 2010

Kippis!

Nyt voitaisiin vaikka vähän juhlia. Lanka-arkun sisältö on pienentynyt kilolla! Jipi-ai jipi-jei! (Pienestä ne on ilon aiheet revittävä.)

Saroyan
Malli: Saroyan
Lanka: Classic Elite Montera, kaksi vyyhteä
Puikot: olikohan ne seiskat?
Fiilis: jes, mutta hei, eihän mulla ole tämmöseen väriin natsaavaa takkia!

Montera takista jäi kaksi iskemätöntä vyyhtiä jalkoihin pyörimään ja vihdoin ne kertoivat mitä ne haluavat olla. Eihän tää kyllä parasta kaulahuivilankaa ole, mutta väri on mehevä.

Ja onhan se aika jännä juttu että mulla ja Kaisalla on niin sama maku huivien suhteen :)

Enää ei myöskään tarvitse olla huolissaan neuletyhjiöstä.

Se on ihan hyvää vauhtia täyttymässä.


10 kommenttia:

  1. Hieno huivi, ei muuta kuin sitten sopivanvärisen takin ostoon! ;)

    VastaaPoista
  2. Hieno huivi!

    Tosi jännä juttu tuo samanlainen maku. Sun kaikukukka on kyllä kauniimpi kuin mun, mutta teen vielä toisen ohuen ohuesta langasta.

    VastaaPoista
  3. Mä aattelinkin, ettei se kauaa kestä. Se tyhjiö meinaan. Täällä repes meidän prinsessalla paletti täysin tuon sun pussin sisältösi kanssa. Äitii!!!! Ihanan väristä!!!! Mä haluun!!!!! Että joo. Neiti kun ei tykkää pitää neuleita. Vissiin sekin haluaa sitten siliteltäviä keriä.

    VastaaPoista
  4. marij: niin kait se on sitten tehtävä. entäs jos pöytäliina ei passaakkaan keittöön?

    kaisa: mua niin huvitti kun sulla oli täsmälleen samat huivit tehtynä ja melki samaan aikaa. tiijäkkö, se kaikukukan lanka haisee pahalle. ja menee ryttyyn. älä kadehdi

    outi: teidän neidillä on hyvä maku värien suhteen. mutta tää ilkeä täti vei kaikki tuon väriset kerät mennessään.

    cascaden heritagessa oli kans tosi makee magenta - ja ainka monta muutakin kivaa väriä - ja se oli ihanan pehmoista ja ohutta.

    VastaaPoista
  5. :) Mulla on toi sama malli puikoilla, mutta hirveän paljon ohuemmasta langasta. Sun blogissa siihen törmäsin ja iahstuin.

    VastaaPoista
  6. No mää jo vähän kattoinkin, että jotakin vauvanmyssyä isompaa siellä suunnitellaan.. :D

    VastaaPoista
  7. This is amazing, they just seem to keep coming. You must be a very fast knitter :-)

    VastaaPoista
  8. Tajusin just tota sun huivin reunaa katsellessani, että mulla on virhe ohjeen tulkinnassa. Nyt tuli pulma, teenkö samalla virheellä loppuun vai puranko vai muutanko kesken huivin. ? :)

    VastaaPoista
  9. sigrun: "they just seem to keep coming" :DD, yes, they just keep on coming, can't help it!

    morso: jaa-a riipuu vähän siitä kuinka paljon sua se virhe häiritsee. jos ei häiritse niin tee "väärin" loppuun saakka, muussa tapauksessa purat. Mun on pakko käyttää siinä alussa niitä silmukkamerkkejä että saan kohistettua levennykset ja reunuksen aloituskohdat. se ei vaan meinaa mennä millään jakeluun. muutaman kierroksen jälkeen ne voikin jo poistaa

    VastaaPoista
  10. No mutta onhan se jonkinlainen tasapaino säilytettävä =)
    Kiva huivi!

    VastaaPoista