maanantaina, elokuuta 31, 2009

Vannomatta paras

Ei siitä pipotehtaasta sitten mitään tullut. Vaikka aika kova uho olikin.

Olen nähkääs houkutuksille altis. Jos kerran luvassa on kultahilepuikkoja ja tyttöjen värejä

sekä mielenkiintoisia lankayhdistelmiä,

niin se on menoa. Ei voi mitään, paluu lapastehtaalle oli edessä.

14 kommenttia:

  1. No jopas on makeat puikot!!! Hihhii, naurattaa ei lapastehdasta sitten alasajettukaan lopullisesti.

    VastaaPoista
  2. Hih, se oli sitten niin, että tehtaan alasajo ei ollut ajoitettu oikein ;)
    Mutta ihanat puikot, kyllä kannattaa tehdas pistää takas toimintaan, että tuollaisia saa käyttää. Ja ihana lankakin :)

    VastaaPoista
  3. Aivan mahtavat ja söpöt nuo puikot, mäkin haluun!

    VastaaPoista
  4. Täälläkin lämmittintehtaan lomautuspuheet jäivät uhkailun tasolle. Taas yhdet valmiina. Nyt Hänen Omin Kätösin kehräämästä langasta. Kuvia tulossa. Mistäs tommoset puikot?

    VastaaPoista
  5. Työolosuhteet siis parani:) Hmm, työvälineistö uusiintunut.

    Olet sitten hankkinut tuollaiset prinsessa-puikot;) Mä olen vähän kade noista puikoista mulla ei ole kun kimmallevirkkuukoukku;)

    VastaaPoista
  6. katilein: kuten todettu vannomatta paras :D ja puikot ovat ihqt. vai miten ne teinixit sen nyt sanovatkin

    jaana: kun on kysyntä kiihkeimmillään niin ei kait sitä lapastehdasta pulaankaan voi jättää. ja jos kerran glitterillä houkutellaan, niin...

    chonie: näistä puikoista tulee iloiselle mielelle, tosin mitään akryylilankaa näillä ei neulota, muovia kun ovat.

    lissu: villiinasta, eli lankakaupasta ostetut Addit, 7 milliset näyttävät olevan

    villa lankala: itseasiassa puikot ovat olleet jo jonkin aikaa tässä taloudessa, mutta harvemmin tulee käytetty seiska millisiä. ja mullakin on glitter-koukku. en vaan keksi mihin hommaan olen tarvinnut ysimillistä koukkua.

    VastaaPoista
  7. Aivan ihkut puikot! Kyllä kelpaa niillä värkätä! Olen ihan kade.

    VastaaPoista
  8. Tässä maailman tilassa on itseasiassa aika lohdullista, että edes yksi tehdas toimii entiseen tapaan eikä tuotantoa siirretä esimerkiksi Brasiliaan.

    Vaaleanpunainen ja glitteripuikot on kyllä aika mukavan tyttömäinen yhdistelmä.

    VastaaPoista
  9. Munkin 12 millisissä on glitteriä. Ne ovat lapsen mielestä tietysti tosi ihanat. Prinsessamaiset. ja minusta ihan on tuo alempi kuva. Tosi kaunis tuo sinivihreä lanka ja yhdistelmä paksuun valkoiseen on todella raikas ja herkullinen. Sinä se osaat pitää ihmistä jännityksessä!

    VastaaPoista
  10. Sori. Kuva on siis IHANA eikä ihan. Höh.

    VastaaPoista
  11. Ei kun vaan takasin lapastehtaalle lomps-lomps jos noin ihania materiaaleja ja työvälineitä siellä on tarjolla...
    Ihanalta näyttää:)

    VastaaPoista
  12. Täälläkin lapastehdaskäynnissä. Ja seuraavaksi sukkatehdas...ja sitten myssytehdas :-D
    Mielenkiitoiselta näyttää tuo jälkimmäinen tekele. Lopputulosta odotellessa ;-)

    VastaaPoista
  13. Onneksi edes jossain tuotanto, seisokit ja alasajot ennustetaan noin hienosti pieleen ;) sanoo upm-ukon eukko, joka jännännyt vasta neljä vuotta kylkiäisen kuomansa töitä.

    Mitä syntyy siitä namilangasta niillä kuninkaallisen kultaisilla puikoilla? Vannon arjessa knitpicks-irtopäiden ja kaapeleiden nimiin, mutta arjessakin pitää olla luksusta. Muutakin kuin elektroluksuksen koneita.

    Kaisa
    www.neuleharput.ajatukseni.net

    VastaaPoista
  14. Ihailen ahkeruuttasi. Hienoja lapasia jälleen.