lauantaina, heinäkuuta 25, 2009

Testi se tässä testiytyy.

Ja hyvin on testiytynytkin. Pakkohan se on testata loppuun saakka.

Valmis testitulos voisi olla kokoluokkaa 160x160 senttiä.

Olisiko hyvä tulos?

Nämät tässä kiltisti odottavat omaa testivuoroaan.

27 kommenttia:

  1. Ooooh - voi elämä miten ihana!

    VastaaPoista
  2. Vaikka sain olla läsnä (löysin ääkkoset)melkoisen ajan testityksen 'synnytyksessä', tulos jaksaa yha hämmastyttää. Kaunis 'lapsi'.

    VastaaPoista
  3. Paljonko testiin meni lankaa?

    Nimim. Olis kiva testata itsekin...

    VastaaPoista
  4. Ihanan värikäs ja miten sattuukin nuo nykäsemättömät lankakerät olemaan samansävyisiä testin kanssa.

    VastaaPoista
  5. Huu, onpas tulossa jotain upeaa!

    VastaaPoista
  6. Loistava testitulos!

    VastaaPoista
  7. san: kiitos, miekin tykkään

    lissu: vielä olisi vähän ponnisteltavaa, muttei paljoa

    puputsi: olen tosi iloinen että aloin tämän kanssa puuhata

    nunt: tällä hetkellä tähän on pistetty vähän päälle kilo lankaa, vielä jonkin verran menee. katsotaan sitten kun tää on valmis

    eila: ne nykäsettömät tulevat vielä uppomaan tähän täkkiin, siksi ovat sopivastisamaa väriä :)

    annikainen: lupaavalta vaikuttaa :)

    ilona: testitulokseksi hyvä, mutta kuten sanottu, vielä on matkaa maaliin.

    VastaaPoista
  8. Kylläpäs siitä tulee hiano! :)

    VastaaPoista
  9. Mukavalta näyttää testisi. Voi olla, että tulen hyödyntämään tuota ratkaisua. Rauhoittavat värit.

    VastaaPoista
  10. Tosi kaunista! Olet testannut liukuvärjättyjä lankoja, oletan?

    VastaaPoista
  11. Upea on! Musta, johon et ilmeisesti ollut aivan tyytyväinen (?) poikasi neuleessa, sopii kyllä tähän kuin nenä päähän. Antaa sopivasti särmää. Tykkään tosi paljon. Jotenkin tuntuu, että tässä projektissasi Puro on parhaimmillaan.

    VastaaPoista
  12. Komea on!

    Jos tuosta langasta saa jotakin sanoan, niin olisin jättäynyt tuon vaalean keltasen pätkän pois, jos olisin tuon langan suunnitellut.
    No, minähän olenkin vähän ahdasmielinen tyyppi ainakin noiden värien suhteen.

    Hyvää loman jatkoa, meikäläisellä se arki alkaa sitten huomenna.

    VastaaPoista
  13. Sykähdyttävä palaniitty - houkuttava pötkötyspaikka tulossa :)

    VastaaPoista
  14. Aivan ihania !!

    VastaaPoista
  15. Voi että on kaunis. Toivoisin että minullakin kärsivällisyys riitäisi niin pitkälle että saisin jotain yhtä näyttävää ja kaunista aikaiseksi.

    VastaaPoista
  16. tuollaista testikuvaa voisi tuijotella vähän pidempäänkin!

    VastaaPoista
  17. pikku-kettu: lupaavaltahan tää näyttää. mutta kuka päättelisi langanpäät? vapaaehtoisia?

    pikkusisko: näissä kerissä oli kivat värit (ruska, iltanuotio ja kanervikko) siitä vaan koukku käteen!

    linnea: tää lanka on novitan uutta puroa. piti pikkasen testata millaista se olisi virkattuna. siitä se sitten lipesi...

    outi: tässä se musta on ok. siinä paidassa mua rassasi kun aina tuli väriraita-mustaraita yhdistelmää

    nonna: kiits!

    satup: se on oikeasti sellainen vihertävän kellertävä. näissä on oikeasti aika vähän noromaisia yllätyssektorivärejä. otahan töitten alku varovaisesti ettei tule nyrjähdyksiä

    salanimi: kiitos!

    pirle: olen jo testannut päikkäreitä täkin alla, hyvät unet :)

    eija: kiitos sinullekin!

    hanne: tämmöset lappuset syntyvät yllättävän nopsaan, kiitos paksulle langalle ja 5 milliselle virkkuukoukulle.

    tiinav: vaihtaiskohan televiio testikuvansa tämmöseen? :DD

    VastaaPoista
  18. Voi juku siis mikä ihanuus. Voi mulla alkaa ihan mun virkkaus into taas nousemaan. VOi voi miksi kaikki tollanen täytyy näyttää niin ihanalta.

    VastaaPoista
  19. Ihana, ihana, ihana! Nuo värit kolahtavat tosi hyvin. Tekee mieli taas tosi pitkästä aikaa virkata... (Ihan kuin neulejono ei muuten olisi tarpeeksi pitkä!)

    VastaaPoista
  20. Testin testi, varsinainen. Upea!

    VastaaPoista
  21. Oooh! ihana! ::)
    Tykkään myös tuosta virkatusta peitosta, minkä edistymisestä oot aikasemmin kertoillu. Värit on täydelliset. :P

    VastaaPoista
  22. Ai ai, miten ihana! Minäkin sorruin eilen ostamaan Puroa, vaikka periaatteessa kartan Novitaa viimeiseen asti. Ilman Noro-jäljitelmiä en kuitenkaan päässyt sittarista ulos ja sinun kokeilusi vaikuttaa järkyttävän lupaavalta.

    VastaaPoista
  23. Testi on kyllä todella onnistunut! Tuon sisään on ihana kääriytyä. Muutenkin teet tosi hienoja juttuja, blogiasi on kiva seurata.

    VastaaPoista
  24. Ihana testiytys. <3 miten sinä osaatkin kaikkea ihanaa. Ja pionit. Minunkin lempikukkani. <3