torstaina, helmikuuta 15, 2007

Olen tainut joskus kovaan ääneen kailottaa, että minullahan ei keskeneräisiä neuletöitä ole. Ehei, ei minulla. Joillain toisilla ehkä, mutta ei minulla. Minä olen säntillinen ja teen työt loppuun.

Mutta joskus pitää ottaa sanojaan takaisin ja juoda katkeraa kalkkia.

Tässä päivänä muutamana siivosin lanka-arkkuani ja mitäs kummaa. Kaikkien nyssäköiden seasta löytyi sukkapari noin kokoa 1-2 vuotias, Lanettista noin näppituntumalla tehdyt.

Mutta mitä ovat nuot langanpäät? Mitä ne sukissa tekevät? Onko elämä ollut todellakin niin hektistä ettei ole voinut sitä muutamaa minuuttia elämästään käyttää neljän (4) langanpään päättelyyn? Häh?

Ja se suurin kysymys. Sukat ovat nyt pyörineet pari päivää olkkarin pöydällä, sohvalla, lattialla. Olenko päätellyt langanpäät, olenko? En.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti