lauantaina, marraskuuta 11, 2006

Puuh ja plääh. Se on tehty. Koville otti. Nyt voisi vähän aikaa lojuuttaa sitä myttynä kaapissa, noin ikään kuin rangaistuksena kaikista kärsimyksistä, ennen pingoitusta.


Tahdotko ollaa TNT? Tosi Neuloja Täti? Kipaiseppa lankakauppaan. Esim. Gütermanilla on monia kivoja värejä erikokoisilla rullilla. Sitten sanotaanko 1,5 mm puikot ja Icaruksen ohje. Neuloessasi voit vaikka kuunnella AC/DC:n TNT-biisiä, ja tunnet eläväsi täysillä! (Varsinkin silloin kun teet alun mallikertaa kymmenettä kertaa.) Koskapa TNT on Tosi neuloja isolla T:llä ja nauraa haasteille! Ja taitaa käyttää jonkin sorttista mielialalääkitystä....

Tuo kertokoot kaiken mitä mieltä olen Icarus-huivin teosta.

8 kommenttia:

  1. Anonyymi17.32

    Hihii, TNT, onneksi sitä ei tarvitse tehdä enää koskaan, se on VALMIS! Ehkä se pääsee takaisin suosioon pingotuksen jälkeen, ole sille oikein julma :-D

    VastaaPoista
  2. voi ei... teitkö oikeesti niin ohuesta langasta? Mä tein ikaruksen paksusta mohairista, vain muutaman mallikerran toiston, ja se oli ok vielä. Hyvä telkkarineulomus kun oli niin aivoton. Mutta nyt jotenkin töksähti tohon tokaan kaavioon, mä en jaksa kun ne rivit on niin pitkiä :D

    VastaaPoista
  3. Susanna: ei, minä olin jotakuinkin järjissäni ja tein Silktweedistä 3,5 mm puikoilla ja riitti jopa yksi liian vähän mallikerta. Mutta tässäkin meinasi äly mennä ja pikkasen vit.. eikö suututtaa.

    Esimerkki oli vaan TNT:lle, jota minä en ole :)

    VastaaPoista
  4. En tiiä onko mulla päässä jotain vikaa, mutta kummasti alko kiehtomaan ajatus ompelulangan neulomisesta. Puolisko osti kaikenlisäksi vasta AC/DC-DVD:n, niin tätähän vois ihan kokeilla.
    Voi hyvän tähen minun kans... Varmaan pakko joku päivä oikiasti kokeilla.

    Jos löytyy lisää "hyviä ideoita" niin ei kannata kertoa mulle. ;)

    P.S. Rautalankaa olen jo kokeillu. Oli mielenkiintosta.

    VastaaPoista
  5. öö... kun mie olen kattonut niitä silkkisiä ompelukoneen kirjontalankoja ihan oikeesti sillä silmällä, että puoltoistamillisillä (tai jos jostain löydän millisen pitkän puikon) siitä tulis aika ihanaa huivia.

    valkotakkiset, ohoi, tännepäin! :D

    mutta ikarus on kaunis :)

    VastaaPoista
  6. Tuulia ja Amelie: pölijät! :)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi6.48

    Musta Icarusta oli ihana neuloa, mikähän vika mun päässä oli;-))))

    VastaaPoista
  8. Albin11.21

    Hei,

    Mikä lankakauppa? Siis minkälaisia lankoja Gutermanilla on? Siis ompelulangastako voisi tehdä...enpä ole ennen ajatellutkaan....mulla on vielä merinosilkkikin kokeilematta...Maltan tuskin odottaa että joulun jälkeen pääsee taas aloittamaan jonkun pidemmän ikuisuusprojektin.

    VastaaPoista