torstaina, marraskuuta 16, 2006

Apuva, vaihdoin blogini betaan, mutta heti tuli sitten ongelmaa. Jos kirjaudun sisälle beta puolelle, mulla ei sen mukaan ole blogia ollenkaan? Pitäisi eka muka tehdä blogi. Sitten jos taas kirjaudun "tavallisesti" vanhaan malliin, pääsen tekemään postauksia. Mikäs järki tässä nyt sitten oli? Mikä minä nyt oikein olen? Minen ole mikään tietokonenörtti, joten apua kaivataan. Lähden tutkimaan blogger helppiä, jos sieltä jotain...

Kamerassakin olisi kuvia uusista jutuista, mutta sekään ei suostu juttelemaan koneen kanssa. Voi *paljon rumia sanoja*

2 kommenttia:

  1. Aika outoa. Minä en ees pääse enää kirjautumaan vanhoilla tunnuksilla vaihdon jälkeen.

    Sulle varmaan tuli sähköposti jossa oli jotain plaaplaa ja piti klikkailla jotain linkkiä ja sitten pelitti uus tunnus?

    Muistaakseni Neulonta-listalla oli vasta jotain juttua, että joku oli luonu Bloggeriin tilin, mutta sitten sillä ei enää näkynytkään mitään blogia ja ongelma kai oli lopulta käyttäjätunnuksessa.

    Ei varmaan ollu mitään apua näistä minun höpötyksistä. :)

    VastaaPoista
  2. No joo, minä olinkin vain hätähousu, kun odotti pari tuntia niin jo olikin blogi vaihtanut olomuotoaan. Huh.

    Sitä on ilmeisesti niin tottunut, että kaikki tapahtuu naps yhtäkkiä :)

    Mutta se kameran perkele vielä....

    VastaaPoista